П`ятниця, 29.03.2024, 13:03
Сайт вчителя фізики та інформатики Лелеки Миколи
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Корисні посилання
Онляндія

Український центр оцінювання якості освіти

Головна » 2015 » Грудень » 17 » Матеріали до уроку (Відкритий урок)
20:51
Матеріали до уроку (Відкритий урок)

Завантажити конспект

Завантажити презентацію

Завантажити відеурок

Завантажити програму

Урок №____                                                                                     Дата________

 

Тема. Поняття графічного редактора, його призначення. Сере­довище растрового графічного редактора.

Мета:

навчальна: ознайомити учнів з поняттям графічного редактору, се­редовищем растрового графічного редактора

розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес, уміння виділяти го­ловне, увагу;

виховна: виховувати працьовитість, самостійність, охайність при веденні записів.

Сприяти попередженню втоми на уроках, використовуючи релаксаційі методи або компенсаторно-нейтралізуючі прийоми.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування умінь і навичок.

Обладнання:.

Базові поняття: графічний редактор, панель інструментів.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

II. Актуалізація опорних знань.

  1. Які інструменти люди використовують для малювання?
  2. Які способи малювання ви знаєте?
    1. Мотивація навчальної діяльності.

На сьогоднішньому уроці ви дізнаєтесь що таке графічний редак­тор, які елементи містить вікно графічного редактора, які групи інструментів містить стрічка. (Учні записують в зошит дату та тему уроку.)

  1. Пояснення нового матеріалу.

У своїй діяльності люди часто опрацьовують графічні зобра­ження: створюють малюнки за допомогою різних інструментів, змінюють їх, переглядають. Виконувати ці дії можна не лише з паперовими зображеннями, а й із зображеннями, збереженими у файлах, - за допомогою комп'ютера. Для цього використовують графічні редактори.

Графічний редактор - це програма, яка допомагає створювати та змінювати зображення на комп'ютері.

До стандартних операцій, які зазвичай дозволяють виконува­ти графічні редактори, належать:

  1. Малювання зображення в ручному режимі за допомогою маніпулятора «миша» або подібного йому пристрою.
  2. Зміна кольору зображення.
  3. Побудова основних графічних примітивів. До основних графічних примітивів належать: відрізок, коло (овал), прямокут­ник, крива та інші.
  4. Заповнення замкнених областей.

 Програма аналог Paint — найпростіший графічний редактор. По своїх можли­востях він не відповідає сучасним вимогам, але через простоту і доступність залишається необхідним компонентом операційної системи. Розібравшися з принципами управління цією про­грамою, легше освоювати інші, більш могутні засоби роботи з графікою.

Програма запускається командою Пуск —> Програми —> PicPick.

Робоче вікно програми PicPick складається з елементів управління, окрім рядка меню, входять панель інструментів, палітра настройки інструменту і колірна палітра. Кнопки панелі інструментів служать для виклику креслярсько-графічних інструментів.

Вкладки - це елементи вікна, за допомогою яких інструменти групуються за призначенням. Як правило, першою відображена вкладка, з якою найчастіше розпочинають працювати.

Прапорцями називають об'єкти, за допомогою яких можна увімкнути або вимкнути відображення елементів вікна або пев­ний режим роботи.

У лівій частині рядка заголовка вікна графічного редактора розташована панель швидкого доступу. На ній зібрані у вигляді кнопок вказівки, яких немає на стрічці, але які часто викону­ються при роботі із зображеннями. Ці кнопки дублюють деякі вказівки, які містяться у меню.

Додаткова інформація.

Слово «редакторе походить від латинського redactus - приве­дений до ладу. Як правило, редактор - це людина, яка здійснює редагування: внесення змін до тексту, зображень, фотографій. Редакторами також називають комп'ютерні програми, за

допо могою яких можна вносити зміни до даних різного типу.

  1. Фізкультхвилинка.

Ведмежата в лісі жили, Головою вертіли.

Ось так, ось так - головою вертіли.

Ведмежата мед шукали,

Дружно дерево гойдали,

Ось так, ось так - дружно дерево гойдали.

Вперевалочку ходили

Та із річки воду пили.

Ось так, ось так - та із річки воду пили.

Ну, а потім танцювали,

Вище лапи піднімали.

Ось так, ось так - вище лапи піднімали.

  1. Закріплення нового матеріалу.

1. Робота з підручником: § 15. Обговорюємо: № 1,2 ,3    

Працюємо в парах. № 1, 3.

  1. Робота з комп'ютером.

Інструктаж з правил техніки безпеки.

Вправа 1. Ознайомлення з елементами середовища графічного

редактора PicPick, (ст. 127)

Вправа 2. Панель швидкого доступу, (ст. 128)

  1. Фізкультхвилинка (офтальмологічна пауза).

Очі щільно ми закрили - це один, два, три, чотири. Потім ширше розкриваєм, Вдалині щось роглядаєм. І поки ми розглядали До шести порахували. Щоб очі наші відпочили, Робим це разів чотири.

 

  1. Закріплення нового матеріалу.
    1. Що таке графічний редактор?
    2. Які елементи містить вікно графічного редактора
    3. Що таке вкладки?
  2. Домашнє завдання
    1. § 15, ст. 124-127..
    2. ст. 130, головоломки.
Переглядів: 504 | Додав: Адмістратор | Теги: інформатика, Відкритий урок, конспек уроку | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук

Календар
«  Грудень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Погода

Друзі сайту

Архів записів

Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний хостинг uCoz